maria-madeleine

Alla inlägg under maj 2010

Av Madeleine - 25 maj 2010 23:57

  

Dessa jackor är ju nästan lika. De är lite som skiljer sig åt bara.

Så vem bar den bäst?

Av Madeleine - 25 maj 2010 23:22

Jag smygbörjar med några av frågorna jag fick ;


1. 

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?


Svar: Helt okej blogg, antar jag


2.

gillar du löökriingar?

 

Svar:  haha, jag gillar absolut inte råa lökringar.. men friterade är helt OK.

 

3.

vem i DH är din favorit karaktär?
min är carlos
.


Svar : Ganska svårt att säga eftersom att jag gillar alla... men om jag måste välja någon så blir det nog Susan, för hon är så jävla skön  


 

FLERA SVAR FÅR NI SEN !

Av Madeleine - 25 maj 2010 18:34

Jag jobbar på en ny header som kommer snart   Det kommer bli superbra, hoppas jag. Hör av er om ni har idéer.

  

Av Madeleine - 24 maj 2010 22:13

Nu kan ni ställa vilka frågor som helst när som helst till mig. Jag ska försöka svara på så många frågor som möjligt och lovar att ni kommer få svar ifall ni vill veta något! Det ska bli spännande att få se vad det är ni undrar   


  


På vänster sida lite längre ner kan ni skriva frågorna !

Av Madeleine - 23 maj 2010 22:55

Gulligt att Isabella också har varit en liten fjortis som alla oss andra  


DÅ :

 

NU :

  

Av Madeleine - 23 maj 2010 21:46

Hej !

palla ladda upp bilderna ifrån klassresan! Ni är endå inte intresserade, eller?

Jag tar istället upp en sak jag irriterar mig på ;

Det ären tjej (troligtvis) som har en blogg som heter Järnagossips... och hon snackar om massa skvaller som händer i min by Järna. Grejen är att typ ingen vet vem det är. Det känns helt meningslöst att skaffa en anomym blogg.... visst har hon många läsare... men asso kul sen när henne kompisar får reda på det, haha! Då blir man ju typ ensamvargen nr.1 ! Hon sitter ju säkert och skriver om sina vänner också. Jag gillar ju bloggen men haha, man börjar ju undra   





dessutom så kan hon/han/dom inte göra en ordentlig header !  

Av Madeleine - 23 maj 2010 20:14

Olika kändisar i disneytema!


Äkta paret Jennifer Lopez och Marc Anthony som Aladdin och Jasmine.

   

Indianflickan Pocahontas i skådespelaren Jessica Biels tolkning.


Av Madeleine - 23 maj 2010 14:50

God morgon alla !

Nu är jag hemma... längtar jätte mycket tillbaka   

Senare idag ska jag ladda upp alla bilder så ni får se hur roligt vi hade det !

Tyvärr så hade jag bara min mobilkamera att ta kort med, så dom är inte så superbra!


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards