maria-madeleine

Alla inlägg under maj 2010

Av Madeleine - 28 maj 2010 16:22

Tror ni inte att jag dog av skratt när jag såg den här bilden.... vem visste att man kunde köpa sexställning på IKEA ?

Kanske något att fundera över !


(detta är ett skämt)


  

Av Madeleine - 28 maj 2010 15:47

Ska ut och grilla i sommarvärmen!

Vi ses sen gullungar   


  

Av Madeleine - 27 maj 2010 19:37

Världens bästa klassresa..... hehe ?


förutom detta ;


  

Av Madeleine - 27 maj 2010 18:29

jag sitter inne i en av vägverkets lokaler med 20 andra personer när det plötsligt knackar på dörren.. (någon är försenad). Vägverksledaren öppnar dörren och hälsar på en kille som kommer in i rummet och ber om ursäkt för att han är försenad.
Jag bryr mig inte och kollar bara på min datorskärm....


Vägverksledaren och killen pratar :


Vägverksledaren : Hej! Vad heter du ?
Killen : BJÖRN GUSTAFSSON....


TROR NI INTE ATT JAG SLÄNGDE UPP HUVUDET DIREKT OCH BÖRJADE HYPERVENTILERA ?
Där stod han , mitt framför näsan på mig med sina gulliga små lockar i håret xD haha!
Jag och tjejen brevid mig var dom enda som reagerade så starkt så vi blev helt röda i ansiktet, började fnittra och bara kollade på varandra med chokerande blickar!
Björn gick fram och satte sig bakom mig !
 

 Den dagen glömmer jag ALDRIG , HAHAHAH!   


  

Av Madeleine - 26 maj 2010 20:30

Hittade några heta par utomlands skor  

De första par rosa skorna var ju lite mer för skoj !


         



Av Madeleine - 26 maj 2010 18:37

Besöksstatistiken har inte direkt stupat ifall ni tror det  


Jag är duktig, så nu ska jag plugga.... bye bitches!


  

Av Madeleine - 26 maj 2010 15:47

Hej !

Jag är så himla duktig så jag har nyss gjort en supergod rabarberpaj, det är farmors recept såklart!

Jag har också suttit och pluggat geografi.

Ikväll kommer farfar och äter hos oss, så det ska bli kul att träffa honom  


Juste .....

jag gjorde illa mig på fingret ... haha ! Intressant ?


då blev jag ledsen...

och sen glad .. haha!

       

Av Madeleine - 26 maj 2010 08:25

Sitter i mediateket och diskuterar med mina ''krökarkompisar''. Vi har fått redan på tråkiga nyheter! Vi har fått ett straff.... men tyvärr kommer jag inte dela med mig av det på bloggen. Ni kan ju gissa!


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards