maria-madeleine

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Madeleine - 17 maj 2010 21:47

Jag känner att jag börjar komma någon vart med mitt bloggande. Fick ganska många ''elaka'' kommentarer till mitt mens inlägg och jag ska bara säga att jag skiter i om ni tycker det är äckligt att jag skriver om det, men väx upp era jävlar... jag skriver väl om vafan jag vill.... precis som ni, haha.

men fortsätt gärna kommentera... det är ju bara kul   


jag kanske gråter mig till sömns inatt pga det här  haha !


  


Av Madeleine - 17 maj 2010 17:07

Nu kommer det bilder ifrån igår och idag , en superkul kväll/natt !  



     

tjejerna gjorde en egen brasa och det rök ju som fan... haha !

       Killarnas började också röka efter ett tag !  

Maddelutten, Simon, Daniel och Johan !  


Dagen efter ;


  Tidigt på morgonen var vi vid berga men då skulle alla dra ... Lucas och Calle med en jävla massa packning under jackorna..

   Vi låg och stekte vid Mirandas pool ! <3     och sen gjorde vi failad men god äppelpaj !  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards