maria-madeleine

Alla inlägg under april 2010

Av Madeleine - 26 april 2010 18:38

År 2009 så..



Vilken klass gick du i - 9:an
Vad hade du för hårfärg - Brunt
Hur lång var du - 1,68 cm
vem var du kär i - någon
Hade du nån Pojk/flickvän - nej
Vad brukade du göra på fritiden - Allt som jag gör nu.
Vilka umgicks du med - olika... Ronja och Sofia mest!
Var allt Bättre då - njaaa, nej typ sämre då!
Skulle du vilja gå tibx dit - Till vissa saker...
Har du förändrats - Ja, ganska mycket

Nu:
Vilken klass går du i -
9 an
Vad har du för hårfärg - Blondt
Hur lång är du? - 1,69 hela cm!
Vem är du kär i - Jag är faktiskt inte kär längre..;)
Har du nån Pojk/flickvän - Nej, tyvärr inte!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner och blogga
Vilka umgås du med - sofia
Hur ser du ut - Blond, sminkad, snygg, snyggare, snyggast!


Har du:
Kysst någon -
  Japp !
sovit brevid någon med samma kön - Ja!
sovit brevid nån med motsatt kön - Japp.
slagit ner nån - Nej, faktiskt inte
Ljugit för en bra vän - Ja, tyvärr
Svikit någon - japp


Vem:
Skrev du senast till på msn -
Silje
Kramade du senast - Emelie
sov du hos senast - Sofia
Vill du vara just nu - Någon smart!
Ringde dig senast - Miranda


Vad:
Drack du senast -
Vatten
Köpte du senast - Kläder <3 
Gjorde du igår -
Pluggade
ska du göra imorn - plugga
Vill du göra just nu- försvinna
Åt du senast - bajsrullar
Är närmast dig som är rosa - min laptop



Kärlek :
Du är kär nu -
nej!
Du har sårat nån så den började gråta - Ja...
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
ja, haha!
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smugut ut utan lov - njaaa, ja typ
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - japp
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Många
Jag har fuskat i ett spel - alltid ;)
jag har struntat i ett prov - nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - Ja, tyvärr..


DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Vem gillar det ?
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja.. eller för ett tag sen...

Av Madeleine - 26 april 2010 11:39

Nu ska jag åka och göra mitt teoriprov för AM. Shiiit, jag börjar bli ganska nervös för jag vill verkligen klara det här  

Ifall jag får IG så vet jag fan inte vad jag gör..... fortsätter plugga antar jag ?

men jag ska fan kääämpa , haha ! Jag har ju pluggat och lyssnat så det borde inte vara några problem..


  

Av Madeleine - 26 april 2010 11:24

OMG vad jag längtar !

Det ska bli så sjukt kul att se den  


Av Madeleine - 25 april 2010 20:02

Jag satt i lugnan ro när pappa plötsligt kom in och visade mig en urgammal ölburk ifrån 70 - talet, haha !

Den var jätte cool men det var ju lite äckligt att det hade sipprat ur öl som hade torkat fast på burken. Den hade fortfarande kvar sin gröna färg och den var ganska cool faktisk... snyggare än dagens burkar, haha , eller ?

Och nu kom han plötsligt in med ett par fula snöskor, så man tydligen inte ska sjunka ner i snön.... finns det någon som fortfarande använder sånt ?


Här kommer en dålig bild på ölburken, eftersom att jag hade svartvit skärm:


  

Av Madeleine - 25 april 2010 12:44

Här kommer lite bilder ifrån grillningen !!


    vi började med korvgrillning..               

Sol

Av Madeleine - 25 april 2010 10:14

God motgon!

Det var skönt att vakna till skinande sol  

Idag ska jag plugga, plugga och lite annat kanske.


  

Av Madeleine - 24 april 2010 17:14

Har shoppat idag !


   

Klänning från ***** 699 kr.

 

Topp från NewYorker 149 kr.

lite tjejprylar + två st marabou som jag vann på ett chokladhjul xd haha!

  

Nya leggings med nitar från vero moda 249 kr.

    

Av Madeleine - 23 april 2010 17:27

Nu ska jag äta sushi och sen ut för att grilla lite kvällsgott  men mina vänner 


      

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards