maria-madeleine

Alla inlägg under april 2010

Av Madeleine - 6 april 2010 19:53

Vill ni se bilder ifrån dagens shopping och en liten tur för att kolla på dagens nyfödda lammunge i stallet ?   


  Jag köpte :

Rosa spets underkläder.

Jeans/leggings.

Örhängen.

Solglasögon.

  Gullig nyfödd lammunge :)   supersöööt!     Sofia matar med fingret, hah !   Jag hivar i henne lite god Chai Latte :)   mummms ?

man fick en liten bulle till kaffen , mumms !

    

Jag kände mig lite som ''Carrie'' i Sex and the Ciy, haah !

  Sofia med sina nya stekiga brillor !!   En god marängswish med ett äckligt kex på toppen !! haha   Vilken hårvolym !!     


    

Av Madeleine - 6 april 2010 00:04

Imorgon/idag ska jag och Sofia till stan och då ska jag leta efter jeans som jag är i stort behov av just nu + annat ''krims krams'', haha.

Idag kom snön tillbaka och det får mig att längta så himla mycket till Italien resan. Tänk att bara komma bort till en helt annan miljö och bara steka i solen hela dagarna, underbart!

Idag på dagen var det ungefär 22 grader.. det är typ lika varmt som i Phuket (Thailand).


  

Av Madeleine - 5 april 2010 23:14

Hej!

Nu sitter jag hos Sofia och ska försöka blogga för fullt!

Det känns som att jag behöver komme ikapp lite med bloggandet. Fast visst var det lite roligt med bilderna ifrån moppekursen.

Ifall det är någon som ska ta moppekort på Stockholms trafikskola så kan ni ju ställa frågor ifall ni undrar något över kursen !


  

Av Madeleine - 5 april 2010 13:24

Här kommer lite bilder ifrån söndagens moppekurs, det var riktigt kul !

Nu är det bara uppkörningen + teoriprovet kvar!


   haha, jag är coooool !   innan bromstestet !   genomgång        enskilt test :)   jag var såklart bäst ;)     minsta moppen till minsta tjejen...       

Av Madeleine - 3 april 2010 22:46

Idag har jag först övat inför moppekursen imorgon.. det ska bli spännande att se hur det går för lilla mig !! Jag kommer ju såklart äga alla... haha

Sen åkte vi till farmor för att äta en god påskmiddag. Det var jätte gott och jag smakade nästan allt men höll mig till mina favoriter : farmors sallad, och osten, haha !


 

Pappa på min moppe får vara lite anonym i min blogg ... 

Söta lilla Mysan!  

  Marcus höll sig till det klassiska med köttbullarna.

Mummms vad god min tallrik ser ut, haha


     

Av Madeleine - 3 april 2010 00:10

GLAD PÅSK ALLA FINA BLOGGLÄSARE !!


''Glöm inte att alla är lika mycket värda och att ingen ska bli illa behandlad''

 

haha !

Av Madeleine - 2 april 2010 15:22

Jag vill äta prosciutto men jag får inte för mamma för att vi ska äta den på söndag, höhö... det är synd om mig. Hon sa att jag fick ta salami ifall jag ville men det var äkta FALSK salami... typiskt svenskar som inte kan göra Italiensk salami rätt..

Jag får väl göra något annat som typ en sallad eller något gott.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med jag går väl ut eller nåt!


Juste, jag ska kanske ha praktisk körlektion för moppe i påsk, men jag vet inte när jag ska få köra upp !? Hoppas snart så att jag får mitt kort så snabbt som möjligt.


  


 

Lite rosa saker :)

Data, mobil och påskägg (påse)!

Maddelutten som nyvaken ;) höhÖ!  


Av Madeleine - 1 april 2010 19:34

Jag har varit jätte duktig och börjat träna, haha !

Snart är det ju bikinisäsong så det är bäst att köra på   




      

Jag är ju skit snygg när jag tränar , or not ..


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards