maria-madeleine

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Madeleine - 28 april 2010 16:20

NU HAR NYA FRIDA TIDNINGEN KOMMIT HEM TILL MIG!

Jag har längtat efter den där kajalpennan med sudd. Den är jättebra  

Jag ska nog gå till rummet och prova den nu. Vi ses !


  

Av Madeleine - 28 april 2010 15:31

Idag hade vi prov i idrott och det gick fan riktigt bra tycker jag  , men vi får väl se  hur det gick. Jag vill inte säga något i förväg.

Idag har det varit lite stelt i skolan, men det var kul .. haha! Det löser sig alltid.


Jag sitter och kollar på ''Tyra show'' nu och jag blir så jävla förbannad för det är någon mörkhyad kvinna som sitter och säger att gaypersoner hamnar i helvetet och att det är en ond ande som är i de personerna.

Jag blir ju fett arg på det för man ska fan låta alla vara sig själva och man ska kunna vara stolt över vem man är  

Jag tycker att damen som var ifrån kyrkan som sa detta om bögar borde hamna i helvetet!


Tack för att jag fick lätta på hjärtat ! hahahah !


  

  


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards