maria-madeleine

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Madeleine - 14 april 2010 20:28

Inspelningen av Snabba Cash har börjat, alla minns väl när Kissie glatt meddelade följande i sin blogg (den 4/3):

"Jag ska troligtvis vara med i den nya filmen Snabba cash"

Kissie, kissie, kissie... med en tendens att ljuga okontrollerat i sin lilla blogg, det är snack om resor, filmroller, bilar, presenter och diverse äventyr varvid 80% aldrig blir av.

Vad tror hon om sig själv egentligen? Tror hon att hon ska bli en seriös aktris? Som hon ser ut? Har vi många välkända, seriösa och respekterade sönderblonderade, översminkade silikonluder från arbetarklassen inom filmvärlden?

 

 

Mina skolkamrater får gärna sluta kalla mig ''wannabe kissie'' på skoj, haha!



va sööööt hon är !!  

nej, men seriöst.. jag tycker att allt ser bra ut på henne förutom läpparna.  


Av Madeleine - 14 april 2010 15:14

Hej!

Idag har det varit toppen väder och vi drog upp till centrum idag också. Jag provade den nya glassen ''Solero annanas'' och den var helt OK.

Det har varit en ganska bra dag förutom sista lektionen med läraren som hatar hela mig! 


 

sööööta :)

     

Jag gjorde en smoothie/milkshake och kollar nu på Hogan knows best :)

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards