maria-madeleine

Alla inlägg under januari 2010

Av Madeleine - 18 januari 2010 19:42

jag försöker plugga och det går skit... nu går jag ut i köket och försöker räkna bättre där -.-'

Det hjälpte inte ett dugg att ha töntbrillorna på sig, men ser endast smartare ut!


    

Av Madeleine - 18 januari 2010 19:08

  


 

haha låten stämmer in så grymt bra på dig gumman ;)<3

HANNAH MONTANA POWER!! XD HAHAH

Av Madeleine - 18 januari 2010 18:38

    

Bilden är ett starkt minne ifrån sommras. Vi åkte ut ett gäng till Akaren ''Akan''. Där badade vi och sen gjorde jag, emelie och daniel upp eld, medans dom andra åkte till abbes för att köpa korv och annat gott :)  När dom kom tillbaka så började vi grilla och satt och pratade jätte länge. Det var himla mys! Det var väl en aning jobbigt med alla små knott, men det hör väl till den svenska sommaren antar jag. Bilden är tagen av en dålig mobiltelefon men det blev endå jävligt bra och den väcker verkligen gamla minnen, även om dom inte är så jätte gamla ;)


Jag och söta Emelie på bilden<3

Av Madeleine - 18 januari 2010 18:36

Här är ett par super sööööta UGGS. I like the pink one ;)


  

Av Madeleine - 18 januari 2010 18:28

Nu har jag en ny omröstning här på min blogg. Jag tyckte att den andra var ganska tråkig och tröttnade ganska snabbt. Se till att rösta nu, tjejer o killar.. kanske mest tjejer eller? :)


  

Såhär tycker jag:


 D&G


    Chanel

Av Madeleine - 18 januari 2010 16:30

Världens bästa glass !! Det finns otroligt många olika smaker och mer än hälften av alla smaker är underbart goda ;)


    

Av Madeleine - 16 januari 2010 21:00

Nu ska jag te Sofia och feeesta?  njaaa ne. Men ha det bra !!

PUSS!

     

Av Madeleine - 16 januari 2010 16:14

Hej, idag är det mest slapp lördag för mig. Jag vill liksom ut med massa folk men typ alla är jävligt osciala :D haha nej men jag vet väl inte vad folket har för sig. Alla kanske är ut så är det jag som ligger här hemma och tråkar mig framför webcamen -.-'

aja, hoppas att alla ni får en bra lördag.


  


      

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards