maria-madeleine

Alla inlägg under januari 2010

Av Madeleine - 22 januari 2010 19:22

  


Av Madeleine - 22 januari 2010 17:42


1. http://www.kissies.se/  ( Alexandra )

 

2. http://fokis.se/ ( Anchisa )

 

3. http://kenzas.se/ ( Kenza )

 

4. http://desireenilsson.blogg.se/ ( Desiree )

 

5. http://paow.se/ ( Paulina )


Alla dom här tjejerna är kända bloggerskor. Jag är väldigt intresserad av vem ni gillar bäst eller vem som är sötast.

Ni behöver bara skriva vad ni tycker om dom.

  

Av Madeleine - 22 januari 2010 17:07

Hejj, är det någon som har en billig lägenhet som jag får köpa. Jag är villig att flytta när som helst. låååååång bort!


Skönt att man får bestämma över sig själv om tre år. Det är typ då livet börjar, när man fyllt 18 alltså ;)


   Vara ute hur länge man vill.

  Äta och dricka vad man vill.

  Bo vart man än vill.



DET ÄR SKÖNT!! 

Av Madeleine - 20 januari 2010 20:08

  


2007 - 2010

Av Madeleine - 20 januari 2010 16:14

När jag kom hem ifrån skolan såg jag att jag hade glömt nycklarna hemma. Då blev jag fett irriterad eftersom att jag hade väldigt ont i huvudet. Då gick jag tillbaks till skolan och väntade på Sofia medans hon hade idrott. Sen gick vi hem till henne och åt jätte goda frallor som hennes mamma hade jag gjort!   


  

Av Madeleine - 20 januari 2010 11:39

Hejjsan :)

Jag sitter i skolans mediatek och skriver mitt NO arbete som ska vara klart på onsdag nästa vecka. Jag känner mig inte så stressad eftersom att jag ska ta hem mitt arbete och skriva lite i helgen ;) Det blir nog bra!

Brevid mig sitter Malin och Ronja och hänger på bilddagboken istället för att plugga, haha",

Jag bloggar mer när jag kmr hem ;)


  

Av Madeleine - 19 januari 2010 19:31

Hej! Jag orkar inte blogga så mycket idag. Har varit hängig i skolan och somnade direkt när jag kom hem.. så vi hörs imorgon.

Ps. Jag hade inte glasögonen i skolan. haha !


       

Av Madeleine - 18 januari 2010 21:15

Jag hade aldrig trott att det skulle vara så här hemskt att välja gymnasium. Vi är seriöst 15 år och ska bestämma våran framtid nu. Fast det är mest högskolan som är vägen till ditt framtidsyrke, därför är det nog smartast att studera på högskolan om man vill ha gött om pengar in tha framtid ;) haha . Jag ska förmodligen studera vidare på högskolan i framtiden eftersom att jag är lite osäker på om man får något bra arbete efter ett estetiskt gymnasium, eller jag vet inte riktigt.. det kanske går? 


Jag ska iallafall söka in som förstaval på ett estetiskt gymnasium med inriktning teater. Eftersom att jag har hållt på med teater tidigare, och det är ju grymt kul. Det är ju grymt skönt att få variera mellan teater och vanliga skolämnen på dagarna. Jag tror att man engagerar sig bättre på dom andra lektionerna om man samtidigt får hålla på med något man tycker är så pass kul.


  • 15 februari - Sista ansökningsdag.
  • Någon gång i mars - Intagningsprov för estetiska gymnasium.
  • 16 april - Preliminär intagning.
  • 20 april - 11 maj - ändringsval.
  • 15 juni - Slutbetyg registreras. Visas på min egen sida så att jag kan kontrollera att betyget är riktigt.
  • 2 juli - Besked om slutlig intagning.
  • Slutet av juli, ca 1 september - Reservintagning.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards