maria-madeleine

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Madeleine - 27 januari 2010 19:28

  

 

Av Madeleine - 27 januari 2010 18:30

Sitter vid köksbordet och gör mitt NO arbete som skulle varit inlämnat idag. Jag har bara lite kvar att skriva om, så det går nog bra att lämna in imorgon istället. Vi ska göra en inlämningsuppgift om nervsystemet, typ hjärnan o olika hormoner. Det är ganska lätt faktiskt, om man nu tar sig en titt i boken för hjälp. Jag tycker att det är mycket skönare med inlämningsuppgifter än skriftligt prov. För man får ju inte ta hem och arbeta på ett prov, haha.


På fredag ska skolan (dom som vill) åka till Romme. Varje år i Januari så har våran skola friluftsdag och då får man välja mellan massa aktiviteter. Jag har valt Romme varje år förutom ett, då jag åkte och spelade beachvolleyboll, men det var också jätte kul! Men eftersom att det är sista året nu så åker typ alla i klassen till Romme. Jag taggar som fan. Det kommer ju bli jätte kul i bussen xD hahaha !

Jag kommer förmodligen ta massa bilder i bussen och i skidbacken ;)


    

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards