maria-madeleine

Alla inlägg under november 2009

Av Madeleine - 3 november 2009 18:58

HejHej (a) <3

Sitter här framför datan och är typ irriterad .... älskar inte skolan, har SO, svenska och matte läxa Rynkar på näsan

Hur tänker dom egentligen? Sen har jag fått höra att dom ska ändra alla scheman så att vi ska gå till 14.30 varje dag, inklusive fredagar !! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN ??

En possitiv sak är iallafall att jag har bestämt mig vart jag ska gå gymnasiet... men det avslöjar jag inte ännuFlört

Det kommer ju bli underbart att byta skola ! Skrattande Jag lär ju sakna mycke grejer, men vafan det är ett år kvar.. kan ju njuta nu ifall man vill !! xD HAHA


Puss Madde<3


    


Av Madeleine - 1 november 2009 15:23

Heeeej

Sov hos Mirre igår :) Det var fan bara skräckfilmer på TV!!  Jag höll på att dö av skräck när vi stod och gjorde fruktsallad (tur att jag hade den stora kniven) HAHA xD
Mirre fick kissa med öppen dörr för att jag va så fucking rädd !! xD HAHAHAHH ! Tack gmn<3
Sen typ dog vi lite till och messa Lucas och ba : DU MÅSTE SOVA HÄR MED OSS !! han ba: okej :P
Sem typ skrämmde han oss och knacka på fönstret! Men han typ räddade oss den natten xP
TACK !

Det var kul :D<33

Puss Madde<3

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards