maria-madeleine

Alla inlägg under november 2009

Av Madeleine - 13 november 2009 17:26

Hejjsan kära vännerFlört<3

Ikväll ska tre tjejer komma hem till mig, två av dem ska sova över! Det här kommer nog bli en rolig kväll (a) Det blir väl lite Idol och annat sköjj Skrattande

Asså skit skum pizza med bearnaisesås xD haahah, men vadå? man måste ju prova lite nytt, eller?

Jag kommer att nås på mobilen ikväll, men hur får man tag på mitt nummer ? Flört helt omöjligt tiiep!


Puss Madde<3

Av Madeleine - 12 november 2009 17:41

Lyssna på den här bra låten ;)


Av Madeleine - 11 november 2009 15:54

Hej<3

När jag kollar på min blogg statistik så är det många som är inne och kollar, men det är inte många som röstar på min omröstning... Skärp er liksom! Rynkar på näsan hahahah !

Nej men börja göra det... jag vill ju se vad ni tycker.


Puss Madde<3

Av Madeleine - 8 november 2009 20:50

Hejsan<3

Igår sova jag, Elin och Soffan över hos Ancelica, det var jätte kul med Monster, kajal och kortbyxor!Skrattande haha

Det måste vi göra om.. fast Soffan var tråkigt på natten för hon skulle till stallet på morgonen och behövde sova... men jag och Elin va fan uppe till 06.00Tungan ute WOHO!

Det konstiga är att jag inte är trött nu.


Ursäkta för suddiga bilderRynkar på näsan


Puss Madde<3


                              

Av Madeleine - 7 november 2009 16:16

Hejjsan <3

Taggar inför ikväll! Ooh jag ska sova över hos Anni med Elin och SofiaSkrattande Det kommer nog hamna några bilder efter det här på bloggen!

Blir väl antagligen så att jag tar med högtalarna och min STORA sminkväskaFlört

Ska blogga lite innan jag går också..


Puss Madde<3


Av Madeleine - 6 november 2009 17:43

Det är bara att lyssna och njuta ! Skrattande<3


Av Madeleine - 6 november 2009 17:25

Heeej<3

Idag hade vi lucia övning i skolan.. det var inte så mycket till övning men jaja.. haha. Man ska tydligen dra lott om vem som ska va lucia.. DET SUGER. Dom har slutat med röstning för att folk tydligen blir mobbade !?? asså överkänsliga personer... Hur stor risk är det att någon snygg blir lucia om man drar lott ? Jag säger inte att jag är snygg alls, men asså man vill ju att det ska vara en söt person som går längst fram... det hör ju till ! eller hur?

Jag ska ställa upp .. men bara som en kul grej Glad

Det ska bli spännande att se vem det blir !


Puss Madde<3


  


Av Madeleine - 3 november 2009 19:06

Snart fyller jag 15 år !!

15 NOVEMBER Skrattande



   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards