maria-madeleine

Alla inlägg under oktober 2009

Av Madeleine - 18 oktober 2009 18:37

Hej :)<3

Älskar klänningar och tunikor! Det är sånt man tar på sig när man har lite extra tid och vill hitta på något kul. När jag ska till skolan blir det alltid bråttom och man har typ inte tid, men älskar det på helger, och sommrarna kan det vara mycket sånt i skolan. Vintern är det mer jeans och något snyggt upptill. Uusch jag kikade in på Gina Tricot´s hemsida precis, och dom har ingenting, verkligen INGENTING snyggt. Jag kanske hittade någon T-shirt, men annars var det ganska rensat.

Jag tycker att det är extremt kul med färgglada leggings/strumpbyxor.. men jag har aldrig vågat ha det på mig, det sticker ut väldigt mycket. Men jag nog hitta ett par snygga :) Orange passat väldigt bra till jeans tyg, t.ex om du har en snygg (kortare modell) av jeansklänning/skjorta + ett bälte till :D

Just nu håller jag på att kolla lite på Stadium om dom har grejer.

Det kommer bilder !! :D


Puss Madde<3


  

Av Madeleine - 18 oktober 2009 10:48


ååååh va bra låt<3

Av Madeleine - 18 oktober 2009 10:14

God Morgon !!

Det är fett varmt i mitt rum på nätterna, även om elementet inte är på.. Jag typ dog för asså jag satt först vid datorn, sen blev den jätte överhettad så jag stängde av den och försökte sova, men självklart så hade jag haft datan i sängen så att sängen va också jätte varm .... jag typ somna efter en timme lr nåt.

Nu håller mamma på och tjatar om att jag ska sätta på diskmaskinen, så jag får väl göra det då... *suck*

Idag ska vi till mormor och morfar för att typ fika där, skit kul? neeeej. Hon ska ju typ ha kalas/fest i helgen som kommer. Ska ta med mig Sofia, så vi får igång festen på riktigt!! :D hahaha

hare bra :)


Puss Madde<3


  

Av Madeleine - 17 oktober 2009 22:57

Bloggläsare, tack för alla fina kommentarer .. alltid lika kul :D<33

fortsätt så !! :D

Jag ska bli lite bättre på att uppdatera också (a)<3

Av Madeleine - 17 oktober 2009 22:45

HejHej<3

Ikväll har jag varit hos farmor och ätit, hon fyller år på måndag ''Grattis farmor''<3 Sen kom jag hem trött som fan och ba la mig här vid datan (a) vilken underbar kväll va ? :D hahaha,

Det var jätte kul i fredags när vi var hos Johan och kollade på skräckfilm med lite folk :) skeeeta läskigt men jag klarade mig. Jag känner verkligen för att sova hos en kompis idag, det skulle vara fett mys med chips och film, sen när man har krypit till sängs så äre alltid massa snack och sånt !!<3 Fast det är typ lite sent att bestämma nu, eller? kan ju i för sig bara springa över till Soffan med kudden och pyjamas xd hahahah<3 ajja, jag ska länka Mirandas blogg så nu kan kika in på den också... hon har precis startat men den är jätte fin :)<3


Puss Madde<3

Av Madeleine - 16 oktober 2009 15:01

Hej<3

Idag har det inte alls varit kul i skolan, hände massa tråkiga grejer ....

Men nu ska jag försöka släppa det, och berätta om annat :)

Ikväll ska jag förmodligen till Mölnbo och umgås med underbara människor ;D<33 Det ska bli nice!

Vi fick också tbx matteprovet idag och jag fick G  :P haha, det var väl bra ? xd

bloggar mer sen, för nu kom mamma hem !! :D<33


Pussar Madde<3


Av Madeleine - 15 oktober 2009 22:02

Hej<3

Mamma kan inte bli arg på att jag bloggar nu för klockan är bara 22.02 och själv ligger hon och läser (a)<3

Idag har det varit innebandy träning efter skolan, och det var väl kul ;) typ hundra år sen jag höll i en innebandyklubba en jag spräckte vårat lags nolla :D *stolt*  Det blir kul när själva skol DM sätter igång, för då ska man ge gärnet och göra Eneskolan stolt xd hahahhahaha :D

Imorrn har lite mindre en halva klassen sovmorgon te kvart över tio.. och jag är en av dem , så det ska bli underbart att få vila ut och göra iordning sig ordentligt.

Vet fortfarande inte vilket gymnasium jag vill gå på :S Wendela Hebbe lär ju bli första valet :) men då måste man ju verkligen visa vad man kan på intagningsprovet (a)


Ska chatta vidare på msn nu, chingeling <3

Puss Madde<3


Av Madeleine - 15 oktober 2009 18:23

Jätte bra låt tycker jag :D<3


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards