maria-madeleine

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Madeleine - 11 september 2009 23:53

Cha Cha :D<3

Ikväll vare hänga i Mölnbo och träffa gött folk ;) sen ba hem och chatta med Mölnbo och Järna folket xp heh, det är nice ;)

uuuuch, jag hatar att jag sitter och lyssnar på Sofijah låtar! men det är typ en sån kväll :(<3


Lite bilder... varsegoo ? <3


Puss Madde<3


     

Av Madeleine - 11 september 2009 12:22

Cha Cha!! :D<3

Äntligen skola! Det är kul även om det är fredag och sista dagen innan helgen! ;D<3

Nu sitter jag och mina fjortis vänninor i skol bibliokteket och leker lite med datorerna ;) Det är fett nice för att vi har nästan 2timmars rast innan Engelskan börjar :-D

SKickade nyss ett roligt ''mail'' via facebook till min lärare! :D haha, hoppas att hon läser det på lektionen! Det är tur att hon har humor iallafall ;)

Jag funderar på att färga håret blont .... hahaha skoja!! Nej, men jag kan ju kalla mig för BrunettMadde? xD skulle det passa? hahaha, NEJ!

men en sak jag vill och ska är att pierca naveln !!iiiiii<3 VA KUL :D

Jag vill också ha hårförlängning!, men det fixar jag nog inte ännu, det kanske blir en önskning när jag fyller 15år ;P Det skulle vara fett nice med lite längre hår, även om jag har långt xP<3


Pussar BrunettMadde? xD hehe<3

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards