maria-madeleine

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Madeleine - 10 september 2009 22:01

God kväll! Glad

Nu ligger jag och chattar lite med min kära vännina Miranda, vi har det trevligt, men hon vill inte visa sitt ansikte i cam! Rynkar på näsan Men jag är jätte glad för nu är jag typ frisk så jag kan gå till skolan imorgon!! JIPPIESkrattande

Jag ser fett mycket framemot på lördag, för då ska kanske jag, Soffan och Ronja sova i farmors gäststuga!! (Fast jag måste prata med farmor först!) hahahahahah. Men det blir fett najjs ifall det gårCool

Jag hinner inte blogga så mycket ikväll, för att jag måste läsa min Twilight bok också! <3


Puss Madde <3

Av Madeleine - 10 september 2009 13:17

Hej! :D<3

Idag vaknade jag med fruktansvärt ont i halsen... Så nu är jag förkyld och helt hes. Men det är absolut inte svininfluensan! hahahaTungan ute Men jag är så himla arg, för nu vill jag verkligen till skolan. Jag ligger säkert efter jätte mycket matte !!

För ett tag sen började jag prenumerera (lr hur det stavas) på tjejtidningen FRIDA. Då stod det att jag skulle få ett sminksett på köpet. Efter några veckor kom sminksettet och jag fick två nagellack, summer glow puder, två kajaler och en film. Det stod såhär:

- Tyvärr är läppglanset slut, så hoppas att du blir lika glad för filmen : She´s the man.

Men gud va tror dom egentligen! Det är klart att jag hellre tar den bra filmen än något dåligt läppglans! Skrattande Det var ju super bra! <3


Puss Madde<3



  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards